قدمت  صنعت تولید مبلمان در کشورمان به سالها پیش برمی گردد، این صنعت که جزئی از قدیمی ترین صنایع محسوب می گردد امروزه به عنوان فنون اشتغال زا شناخته می شود. تولید مبلمان که همواره مورد توجه بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان قدیم و جدید قرار گرفته از رونق خوبی برخوردار است. این حرفه خود دارای زیر مجموعه هایی می باشد که مهم ترین آنها تولید مبلمان اداری و دکوراسیون اداری می باشد.

امروزه نیاز به تولید مبلمان اداری با رشد شهرنشینی و بالا رفتن جمعیت و احداث کارخانه ها و موسسه های دولتی و خصوصی بیشتر از گذشته احساس می شود.

سفارش تولید مبلمان اداری

انتخاب هر مبلمانی در فضای اداری ویژگی های خاص خود را دارد. اقلام اداری که بر اساس شرایط و فضای مدنظرتان خریداری می شود می تواند گستره ای وسیع از دکوراسیون ها را در ذهن شما بیدا رکند. سفارش تولید مبلمان اداری نیز، که با نظر و سلیقه شخصی خودتان طراحی و انجام گرفته است قطعا با توجه به محیط و اندازه فضا می تواند گزینه لوکسی و مناسبی برای خرید باشد.

سفارش تولید مبلمان اداری علاوه بر دارا بودن ایده های شخصی می تواند متناسب با بودجه و زمان مورد نظر شما باشد. این مبلمان حتی می تواند مطابق با شرایط فیزیکی افراد دارای سبک و نوع خاصی ساخته شود. رنگ بندی های متنوع و طبق خواسته مشتریان از دیگر مشخصه های سفارش تولید مبلمان اداری است، که زیبایی و همخوانی بیشتری را برای فضای کاری فراهم می آورد.

تولید مبلمان اداری مطابق با استاندارد

رعایت استانداردهای لازم در هنگام تولید مبلمان اداری بسیار مهم تلقی می گردد. افراد ساعات زیادی را بر پشت میز سپری خواهند کرد. بدین منظور وجود استانداردهای لازم در مبلمان اداری به ویژه صندلی های اداری بسیار مهم است چرا که به طور مستقیم با سلامتی افراد در ارتباط می باشد. بسیار از افراد اغلب به دلیل ساعات کار طولانی دچار دردهای جسمانی، از قبیل کمر درد و یا دردهای دست و کتف می شوند که از دلایل عمده آن می توان به استفاده از صندلی و مبلمان اداری غیر استاندارد اشاره کرد. توجه به زیبایی و کیفیت در کنار ارگونومیک بودن این محصولات مواردی است که باید حتما در هنگام خرید محصولات اداری از آنها غافل نباشیم.

خوشبختانه مجموعه فرامین به کمک تیم حرفه ای و متخصص خود توانسته محصولاتی را روانه بازار کند که علاوه بر زیبایی لازم، آسایش و راحتی را برای افرا شاغل به ارمغان بیاورد.

تولید مبلمان اداری متناسب با فضا

فضای کار و اتاق تاثیر مستقیمی را بر روی انتخاب مبلمان اداری خواهد داشت. گاهی اوقات انتخاب مبلمانی کوچک با تعداد محدود در یک فضای بزرگ می تواند دکوراسیون اتاق را بر هم زند. همچنین در مقابل انتخاب مبلمانی بزرگ در تعداد نامحدود در فضایی کوچک می تواند نظم و ترتیب را در یک اتاق دچار اختلال کند. بنابراین قبل از هر اقدامی ابتدا نیازهایتان را بسنجید. اگر بودجه ی محدودی دارید و نمی توانید دیزاین و سبک مورد نظر خود را بر اتاق و فضای شرکت پیاده سازی کنید حتما از مشاوران فرامین در این زمینه کمک بگیرید.

شما می توانید سفارش تولید مبلمان اداری متناسب با فضا را در مجموعه فرامین تجربه کنید. محیط خود را اندازه گیری کنید و با در دست داشتن ابعاد درست اقدام به خرید کنید. در این صورت هم در هزینه های آتی صرفه جویی کرده اید و هم از یک خرید امن لذت برده اید.

پس به لینک زیر مراجعه کنید تا انواع محصولات مبلمان اداری را مشاهده کنید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان