رعایت کردن قوانین بهینه سازی فضا و هچنین اصول و استانداردهای چیدمان سبب آرامش، زیبایی و جذابیت در آن مکان می شود. و این مورد مهمی است که باید جهت طراحی دفتر اداری بدان توجه نمود. مجموعه ی فرامین در چیدمان محصولات خود در یک فضا همواره این مهم را در نظر دارد که نور عامل بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه ی مطلوب خواهد بود.

استانداردها و اصولی که شرکت فرامین برای دکوراسیون فضای اداری شما در نظر می گیرد بی شک رنگ و بوی جدیدی به محیط کاری شما می بخشد. استفاده از محصولات اداری فرامین به شما کمک می کند تا در رسیدن به این اهداف موفق عمل کنید.

طراحی دفتر اداری با ایده های مدرن

یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی دفتر اداری با ایده های مدرن باید بدان توجه کرد انتخاب رنگ مناسب می باشد. به دلیل تأثیری که بر روی پرسنل می گذارد بهتر است که از رنگ های آرامش بخش و مرتبط با فعالیت سازمان را انتخاب کنید. نورپردازی از عوامل هم دیگری است که باید بدان توجه نمود. نور دفتر کار باید به اندازه باشد که چشمان خسته نشده و پرسنل نیز با ساعات زیاد کار کردن هم خسته نشوند. نور ناکافی سبب ضعف در بینایی نیز می گردد.

برای مرتب به نظر رسیدن محیط اداری بهتر است هر بخشی شامل فایل اداری و یا کتابخانه اداری باشد تا در صورت لزوم کارمندان از آنها برای نگهداری پرونده ها و مدارک بهره ببرند. تزیینات کوچک علاوه بر زیباسازی سبب تغییر در فضای خشک کار می شود. وجود گل های سبز نیز با ایجاد صمیمیت انرژی بخش فضا می گردد.

طراحی دفتر اداری با ابعاد کوچک

طراحی دفتر اداری با ابعاد کوچک اگر با توجه به اصول و قواعد خاصی صورت گیرد می تواند دکوراسیون دلخواه و مناسب را برای شما ایجاد کند. ممکن است که افراد در طراحی دفتر اداری با ابعاد کوچک دچار مشکلاتی شوند که با تسلط بر تکنیک ها و اصول طراحی در فضاهای کوچک می توان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

همانطور که می دانید دیوارها بخش مهمی از دفتر کار هستند که می توانند در بزرگ و یا کوچک به نظر رسیدن فضای اداری سهیم باشند. پس بهترین راه برای بزرگ نشان دادن اتاق از طریق دیوار، کف پوش و سقف استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم، سفید و لیمویی است. علاوه بر آن رنگ مبلمان اداری و لوازم نیز می تواند در این تأثیر نقش مهمی داشته باشد.

نورپردازی در طراحی دفتر اداری

نورپردازی در طراحی دفتر اداری به موارد زیر تقسیم می شود

نورهای غیر مستقیم: عملکرد این گونه نورها در فضای اداری بسیار مهم است چرا که ضمن روشن کردن محیط کار به جهت مخفی بودن از خستگی چشم ها جلوگیری کرده و مانع از ایجاد انعکاس بر صفحه مانیتور می شود.

نورهای همه سو: این مدل مانند لوستر های سقفی و لامپ هایی با پخش نورهای قوی در فضا هستند که باید از انعکاس آن بر روی شیشه و صفحه مانیتور جلوگیری کرد.

نورهای نقطه ای و هالوژن: استفاده از این گونه نورپردازی ها در سقف های ادارات بسیار رایج است، زیرا که علاوه بر ایجاد زیبایی به عنوان نورهای کمکی در کنار دیگر نورها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان