انواع ملزومات اداری شامل کتابخانه اداری، پارتیشن اداری، کردنزا، انواع میز اداری و… می باشد. صندلی اداری از اصلی ترین اجزاء این مجموعه به شمار می رود. صندلی اداری از اقلامی است که برای خرید آن باید حساسیت بیشتری به خرج داد. چرا که افراد تمام طول روز بر روی آن نشسته و ساعات طولانی مشغول به کار هستند.

اگر مجموع تمامی این ساعات را در طول یک سال کاری در نظر بگیرید متوجه اهمیت انتخاب صندلی اداری خواهید شد. واضح است که هر شخصی بیشترین ساعات عمر خودرا بر روی صندلی می گذراند.

بنابراین انتخاب درست در این میان حرف اول را می زند. اغلب افراد ترجیح می دهند، هزینه های بیشتری را برای خرید میز در نظر بگیرند و در مقابل هزینه ها ی کمتری برای صندلی، اما غافل ازینکه سلامتی خود را با این کار به خطر خواهند انداخت. این مسئله در دفاتر خانگی نیز گاها مشهود است. افرادی که ساعات زیادی را در اتاق کار خود به فعالیت های اقتصادی می پردازند. امروزه انتخاب صندلی اداری استاندارد برای دفاتر خانگی و شرکتی امری است کاملا معقول و منطقی.

انتخاب صندلی اداری مناسب

به دلیل اینکه افراد تمام طول روز را روی صندلی اداری می گذرانند، انتخاب صندلی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صندلی اداری استاندارد اصولا باید طوری طراحی گردد که به راحتی از گردن و ستون فقرات فرد استفاده کننده حمایت کند. تا جایی که محافظ سلامتی فرد بوده و آن را به خطر نیندازد. تکیه گاه و نشیمن باید قابلیت تنظیم داشته باشند تا افراد بتوانند بنابر راحتی خود آن را تنظیم کنند.

همچنین طول نشیمن باید تا اندازه ای باشد که فاصله مناسبی میان زانو و نشیمنگاه بر قرار گردد. رعایت مسئله ارگونومیک بودن در صندلی از دیگر مواری است که باید در انتخاب صندلی اداری مناسب بدان توجه کرد.

صندلی اداری ارگونومیک

همه افرادی که روزانه مجبور به کار طولانی با کامپیوتر هستند احتمالا از صندلی اداری ارگونومیک استفاده کرده اند. این مدل از صندلی ها علاوه بر زیبایی خاص، به هنگام استفاده آرامش و راحتی زیادی را برای مصرف کننده به همراه دارد. صندلی ارگونومیک که به طور خاص برای دفاتر اداری طراحی و تولید می گردند این اطمینان را ایجاد می کنند که پرسنل در صورت استفاده از درد کمر و پا دیگر رنج نخواهند برد. این مدل از صندلی ها دری رنگ ها و طرح های متنوعی است که می توانید با توجه به نیاز و چیدمان محیط اداری آن را انتخاب و خریداری کنید.

صندلی اداری ارگونومیک این راحتی را برای شما فراهم می کند که صاف بنشینید و به کمر، ستون فقرات و پاهای خود فشاری وارد نکنید. همچنین سبب بالا رفتن کارایی در کنار ایجاد آرامش خواهد بود. هم اکنون اگر به دنبال صندلی اداری هستید به وبسایت فرامین مراجعه و بهترین ها را از آن خود کنید.

قیمت صندلی اداری ارگونومیک

صندلی های اداری ارگونومیک اصولا بسیار مجهز ساخته و تولید می گردند. همین امر سبب بالا رفتن قیمت صندلی اداری ارگونومیک می شود. وجود زیرپایی در برخی از مدل ها، برای حمایت از پاها در طول ساعات کاری، وجود پشتیبان گردن برای ایجاد احساس آرامش در این ناحیه از جمله موارد است که در تعیین قیمت صندلی اداری ارگونومیک اثر گذار است. همچنین ویژگی های چون جذب لرزش و پشتیبانی از کمر از فاکتورهایی است که در انواع صندلی ارگونومیک می توان مشاهده کرد.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان