میزهای تولید شده همگی بر اساس مواد اولیه بکار برده شده ارزش پیدا می کنند.قبل از خرید میز اداری ارزان قیمت فضای کاری خود را در ذهنتان به یاد بیاورید و بر اساس آن تصمیم به خرید بگیرید. انتخاب میز اداری بزرگ که تمام فضای اتاق را احاطه کند برای شما دردسر ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این به میزان و طریقه استفاده میز دقت کنید.

اگر استفاده شما از میز بسیار کم است و قرار است جنبه دکور را داشته باشد می توانید از میزهای سبک و کوچک تر استفاده کنید. ما در شرکت فرامین خرید میز اداری ارزان قیمت را به هیچ عنوان توصیه نکرده اما در عین حال حامی همیشگی مشتریان خود خواهیم بود.

نحوه انتخاب میز اداری ارزان قیمت

برای خرید میز اداری ارزان قیمت باید به نکات زیادی توجه کرد. هنگامی که بودجه خود را تعیین می کنید حتما به کاربری میز مدنظر خود نیز فکر کنید. فضایی که میز در آن قرار می گیرد. موادی که از آن تهیه می شود در نحوه انتخاب میز اداری ارزان قیمت تاثیر گذار است. هرچه مواد بهتری برای ساخت میز بکار گرفته شده باشد هزینه ها بیشتر شده و باید بودجه بیشتری را برای خرید در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب میز اداری ارزان قیمت در میزان ماندگاری و کیفیت آن موثر است. پس همیشه به دنبال خرید میز اداری ارزان قیمت نباشید.

ابعاد استاندارد میز اداری ارزان قیمت

امروزه اکثر میزهایی که تولید می شوند از طول ۲۰۰ سانتی متری یا کمتر برخوردار هستند. ابعاد بزرگ تر معمولا قیمت های بالاتر را شامل می شود که شما می توانید با خرید ابعاد کوچکتر هزینه کمتری را پرداخت کنید. البته سطح میز باید پاسخگوی نیاز های شما هم باشد. با توجه به اینکه امروزه بیشتر کارها بوسیله کامپیوتر انجام می شود پس قطعا به سطحی احتیاج خواهید داشت که بتوانید وسایل مورد نیاز را بر روی آن قرار داده و به انجام امور روزانه پردازید.

ابعاد استاندارد میز اداری ارزان قیمت در مدل مدیریتی می تواند از ۱۸۰ سانتی متر شروع و تا ۳۵۰ سانتی متر نیز سفارش داده شود.

استاندارد میز کاشناسی و کارمندی حداقل ۱۲۰ سانتی متر و حداکثر در ۱۶۰ سانتی متر قابل سفارش است.

استاندارد میز کانتر نیز حداقل از ۱۲۰ سانتی متر و حداکثر تا ۱۰۰۰ سانی متر قابل سفارش است و با توجه به اندازه فضا و نوع کاربرد ابعاد سفارش تعیین می گردد.

ابعاد استادندارد میز اداری ارزان قیمت در میز گروهی که برای جلسات و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرد براساس اندازه فضای اتاق و تعداد افراد تعیین می شود.

کیفیت میز اداری ارزان قیمت

برای بررسی کیفیت میز اداری ارزان قیمت می توانید ابتدا از سطح کالای موزد نظر شروع کنید. مثلا در مورد انتخاب میز، دقت کنید که سطح میز صاف و صیقلی بدون خط و خش باشد و همچنین از مقاومت کافی در مقابل خش های احتمالی برخوردار باشد. بر پشت میز نشسته و استانداردهای ارگونومیکی میز را با قرار دادن دست ها بر روی میز چک کنید. اغلب افراد تصور می کنند که استانداردهای ارگونومیکی فقط برای صندلی به کار برده می شود اما غافل از این که میز های اداری نیز باید از قوانین خاص طراحی و تولید برخوردار باشند تا ایجاد آرامش کند.

نحوه اتصالات در کیفیت میز اداری ارزان قیمت نیز از مواردی است که باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد. سطح میز باید از اتصال قوی با پایه ها برخوردار باشد تا بتواند توانایی تحمل وزن سنگین بر روی خود را داشته باشد. توجه کردن به میزان کشوها نیز می تواند به جمع آوری وسایل روی میز کمک کند و برای نظم و ترتیب دادن به میز کار بسیار مفید باشد.

نحوه خرید آنلاین میز اداری ارزان قیمت

به لینک زیر وارد شده و پس از انتخاب میز اداری ارزان قیمت آن را به سبد علاقه مندی اضافه کنید. کارشناسان به زودی با شما تماس گرفته تا خرید خود را تکمیل کنید. واتساپ راه ارتباطی دیگر ماست که می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشاوره آنلاین مشاوره رایگان